Ро-ро влекач Mol YT200 Nieuwe MOTOR













Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача


Přední náprava: Profil pneumatiky vlevo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Zadní náprava: Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Poškození: bez poškození
Vorderachse: Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Schäden: keines
Foraksel: Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Skade: fri for skader
Front axle: Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Rear axle: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Damages: none
Eje delantero: Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Daños: ninguno
Essieu avant: Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Dommages: aucun
Első tengely: Gumiabroncs profilja balra: 55%; Gumiabroncs profilja jobbra: 55%
Hátsó tengely: Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Kár: sérülésmentes
Asse anteriore: Profilo del pneumatico sinistra: 55%; Profilo del pneumatico destra: 55%
Asse posteriore: Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Danni: senza danni
Vooras: Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Schade: schadevrij
Oś przednia: Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Uszkodzenia: brak
Eixo dianteiro: Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Danos: nenhum
Передний мост: Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Повреждения: без повреждений
Predná náprava: Profil pneumatiky vľavo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Zadná náprava: Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Poškodenie: bez poškodenia
Framaxel: Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Skada på fordon: skadefri